Cal ser-hi per guanyar!

És evident que aquest blog el vaig obrir per compartir totes les fotogràfies escrits, pensaments i sensacions que tenia en ment i em portaven a pensar i reflexionar sobre elements de la meva vida; avui , Ivan Sanz, entrenador de l' Igualada Hoquei Club, ha penjat un escrit al seu facebook que crec que tothom s' hauria de llegir i interioritzar, així és com ha de ser el dia a dia.

Si piensas que estás vencido, lo estás.
Si piensas que no te atreves, no lo harás.
Si piensas que te gustaría ganar pero no puedes, no lo harás.

Si piensas que perderás, ya has perdido.

Porque en el mundo encontrarás
que el éxito comienza con la voluntad del hombre.

Porque muchas carreras se han perdido
antes de haberse corrido,
y muchos cobardes han fracasado,
antes de haber su trabajo empezado

Piensa en grande y tus hechos crecerán.
Piensa en pequeño y quedarás atrás.
Piensa que puedes, y podrás.

Si piensas que estás aventajado, lo estás.
Tienes que pensar bien para elevarte.
Tienes que estar seguro de ti mismo,
antes de intentar ganar un premio.

La batalla de la vida ni siempre la gana
el más fuerte o el más ligero,
porque tarde o temprano, el que gana,
es aquél que cree poder hacerlo.

Rudy Kipling

Comentaris

  1. Quina gran veritat! :)
    Hi reflexionaré, de debò! :)

    ResponElimina
  2. Aquí sí que no puc discutir, George. Estic totalment d'acord amb el Kipling este, amb l'entrenador de l'Igualada i amb tu. Ole ole! M'has deixat sense paraules!
    Un petonàs molt fort i, per si encara no t'ho havia dit, molt feliç any nou, q te'l mereixes més q ningú : )

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada