... Amic dels meus Amics :) ...

Després d' un descans, d' un parón navideño que diuen, d' un enllaç entre l' any 2010 i l' any 2011 i el retornar a la rutina em disposo a escriure aquest primer text del nou any.

Realment, ara , els primers dies de l' any (si, tot i dir-ho el dia 11) és quan la gent treu de la seva agenda empolsinada totes aquelles promeses, propòsits i intencions que té pel nou any i les esbomba als quatre vents, per tal d' auto-convèncer, moltes vegades, el seu propi instint per aguantar un major nombre de temps aquella intenció per la qual vol lluitar i en la que, per desgràcia , molts cops fracassa. Jo sense anar més lluny m' he fet molts propòsits, no sóc una persona de publicar-los als 4 vents per tal que si mai fallo me'ls puguin retreure. Molts dels propòsits els coneixeu molts de vosaltres, altres poca gent i alguns simplement jo; el que si que em venia de gust compartir és el principal, la mare dels propòsits que m' he marcat, no m' he proposat ser millor persona, ni ser més feliç, ni tenir una casa pròpia aquest any, ni trobar una feina estable, tot i que per què negar-ho, tampoc estaria de més.

El meu principal propòsit per aquest any recau en una premissa , en una sola i única direcció, simplement he demanat ser amic dels meus amics  i és que en tots els moments durs i no durs, en totes les situacions compromeses i no compromeses sempre he trobat un amic al qual dirigir-me, una persona amb qui compartir milers i milions de moments i impressions, jo visc d' això i moltes vegades prefereixo animar a un amic a gaudir d' un gran moment , perquè sé que el que avui serà per mi i demà per tu, així doncs no demano res eixelebrat , vull viure moltes bogeries amb amics amigues, millors amics , millors amigues i + !, vull sentir-me part de tots aquests moments que sempre recordaràs amb un somriure i comentaràs quan et retrobis amb tota aquesta gent, vull que es multipliquin per mil totes aquestes estones, vull... com no... ser amic dels meus amics i res més, ho donaré tot per ells i MAI, MAI canviaré de parer :)





Comentaris

  1. jo vull saber aquets proposits que no més saps tu :p anara a correr? (jajajaj que pesada que estic) estimar a qui t'estima és sempre el més important! ^^
    un petóooo sentimentaaaal! ;)

    ResponElimina
  2. joder neng! que bonic!
    esperem doncs ser un dels teus amics :)
    salut i una abraçada!
    Duran

    ResponElimina
  3. M'agrada aquest gran propòsit! :)
    Compta amb mi pel que necessitis! :)
    Un petó Gorka!

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada