... Born again ...

Espès davant l' ordinador i a punt per iniciar el projecte que ha de finalitzar el Màster que estic cursant a l' Universitat Autònoma de Barcelona he decidit escriure unes paraules en aquest espai que, tot i sovintejar, tinc un xic abandonat.

La raó per la quan he escollit un dia com avui  ha estat tant per la casualística com per l' atzar d' un ventall de noves idees que feia temps que no em veníen al cap; possiblement ahir va ser un dia dur i em va fer reflexionar fent-me veure que es pot renéixer com una persona totalment nova sense oblidar els teus orígens que tant m' han aportat; cal doncs que tots i cadascú de nosaltres s' apliqui a la idea de poder renàixer quan no estas a gust amb alguna situació actual; no sóc catòl·lic ni religiós però això no treu que pugui pensar en variar el meu estil de vida i la meva dedicació a segons quins llocs, coses i persones; crec que actualment, i des de ja fa uns anyets, vivia en una vida "rasca i gana" una vida on em dedicava a rascar i rascar i que en molts casos en sortia guanyador fins que , un maleït dia, va sortir el trist tornar-ho a intentar i des de llavors tot ha evolucionat cap al tornar-ho a intentar una i altra vegada. Ahir vaig veure clar que si tot m' empeny cap a aquest tornar-ho a intentar el que he de fer és fer-los cas, tornar a apostar per el que m' agrada, ser jo mateix, deixar els problemes de banda i lluitar pel que un creu just i correcte; aquests són els passos que he seguit sempre, però ara ho veig d' una altra manera, cal viure el moment, Carpe Diem que diuen, cal lluitar per un futur millor partint des d' un present on hi ha bastant a millorar, hi ha gent que ha aparegut a la meva vida de cop i ara és molt important, gent que ha deixat de ser tot el que era i gent que continua aquí pel que calgui i sigui com sigui; a tots ells va dedicat aquest text, aquesta "palla mental" per a alguns ; ara si , surto a guanyar, surto a tornar a néixer!

Perquè com diu un savi proverbi rus; "Enyorar el passat és córrer darrere el vent".

Comentaris

  1. Sempre has de tonrar-ho a intentar-ho :) I amb la força que tens, és evident que te'n surts :)

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada